Kaapstad

Hoi allemaal

Op dit ogenblik zit ik in het kantoor van YFC Kaapstad. Hier hebben weeen internetverbinding en kan ik op mijn gemak even nog een kort verhaaltje schrijven en mailtjes lezen. Dan ben ik weer een beetje bij.

De vakantie van 5 weken is weer voorbij. Het is omgevlogen. We hebben veel gezien en gedaan. Gisteren afscheid genomen van onze ouders die inmiddels weer veilg geland zijn. Over minder dan 2 weken hopen wij ook te volgen.

We wonen voor deze korte tijd in Bloubergstrand. Net boven Kaapstad. Het huis heeft uitzicht op de zee. En het is 2 min lopen naar het strand. s'avonds kunnen we de lichtjes van Kaapstad zien en overdag, als er geen wolk hangt de tafelberg. Wat een uitzicht.

Hier lopen we mee met de andere vrijwilligers. Op het moment zijn er 2 Nederlanders, een Zuid-Afrikaan en een Duitse.

We gaan verschillende projecten langs als er vervoer is. Het blijft Afrika. Wat ik tot nog toe heb gehoord is dat er hier toch wel weer andere projecten zijn dan in Kwazulu Natal. Het blijft kort, maar hoop dat het net lang genoeg isom een indruk te krijgen.

Esmeralda

Wink

Reacties

Reacties

Jan & Alie

Hoi meiden, Leuk dat je weer wat gaat vertellen over dit mooie land ..... het is al weer zo lang geleden dat wij daar waren. Gisteren liepen wij nog in Kaapstad .... en op het Bloubergstrand ...
Veel plezier daar saampjes! In Hardinxveld hebben we alles onder controle .... morgen ga ik weer rechts rijden. Doei. J&A

Els de Waal

Hoi Esmeralda en zus

Leuk om nog even op de valreep wat te lezen over jullie! De vakantie zit er dus al weer op.
En nu nog even nagenieten in Bloubergstrand. Klinkt goed.
Alvast een heel goede reis terug en we hopen je weer gauw te ontmoeten!!

Tante Janie Schrijft:

Op de valreep van jullie verblijf in Z.Africa wil ik laten merken dat ik intussen(beter laat dan nooit) weet hoe ik op jullie berichten kan reageren. Jij en je zus een goede thuisreis gewenst. Groeten uit Sliedrecht.

jopie van rossum

Geniet nog even van de Afrikaanse zon. Onze uitstapjes beperken zich tot nu toe naar de Veluwe waar Monique in Nunspeet en Mireille in Barneveld (uiteraard met man en kinderen) wonen.
Maar ook daar is het genieten, zeker als onze kleinkinderen in onze caravan logeren. Zo zie je maar: je hoeft niet ver weg te gaan om te genieten.
Ik blijf echter wel zeggen: Wat jullie nu doen, had ik graag gedaan toen ik jong was, maar toen durfde ik niet, hoewel er de gelegenheid ook wel was. Het geeft een hele verrijking en verdieping en ook later zul je daar vast met heel veel genoegen naar terugkijken.
Goede thuisreis gewenst en een behouden aankomst.

Marlies

Hey vakantieganger :)
Erg leuk weer een update te lezen.
vervelend he, zo'n uitzicht vanuit je huis :)
laatste weekjes, zal best tegenstrijdig zijn maar vooral nog genieten denk ik.
Many blessings!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!