Vliegen

Wink
Hoi allemaal

Laatste berichtje uit Zuid-Afrika. Het is heel raar. Ik heb nog niet het gevoel dat we straks terug gaan naar Nederland. Ik heb er wel zin in hoor, maar het is wel heel vreemd. Ik ga het hier zeker missen.

Onze eerste vlucht is van Kaapstad (15.10)naar Johannesburg. Dan van Johannesburgnaar Munchen en dan naar Brussel. Morgen in de loop van de dinsdag ochtend hopen wein Brussel te landen.

Tassen zijn gepakt, 20 kilo blijft lastig hopen dat we het goed hebben gedaan. Zien jullie gauw.

groetjes Esmeralda

Cool
Frown
Laughing
Tongue out
Sealed
Surprised
Undecided
Wink
Yell

Reacties

Reacties

Marline

Hoi!
Alvast een goede terugvlucht toegewenst en waarschijnlijk wel tot op school!

Groetjes,
Marline

Janne-Marie

Hoi Meiden,

Ik weet niet of jullie dit nog gaan lezen, maar we wensen jullie een hele goede vlucht terug en we zien jullie snel........

Gr. Janne-Marie, Max, Jenny, Jordi en Annemarijn

marlies

Hoi Esmeralda,
ws ben je al geland! Ik wens je een goeie (laatste stukje) reis naar NL. Ik weet helemaal hoe het is afscheid nemen en dat het ook zo leuk is om iedereen in NL te weer zien.
We spreken elkaar snel weer!

Els de Waal

Hoi Esmeralda

Welkom thuis!
Als het goed is ben je inmiddels hopenlijk veilig thuis.
Tot gauw!

irma

Fijn dat je weer veilig thuis bent.
Ik hoop je snel te zien.
Groetjes Irma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!